.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی نحوه اجراي بيمه منازل روستايي مازندران

مديركل بنياد مسكن مازندران گفت: در حال حاضر نحوه اجراي بيمه منازل مسكوني تمام روستاهاي استان مازندران با شركت‌هاي بيمه‌گر دولتي و خصوصي در حال بررسي است.

مجيد هاشمي ظهر امروز در نشست با نمايندگان بيمه‌هاي دولتي و خصوصي استان با اشاره به اينكه به دليل حادثه‌خيز بودن مازندران اعتباري براي بيمه تمام واحدهاي مسكوني روستايي استان اختصاص يافته است، افزود: سازه‌هاي مسكوني مازندران به دليل شيرواني بودن عمدتاً آسيب‌پذيري بيشتري در برابر حوادث دارند.

وي با بيان اينكه مهم‌ترين مشكل پس از وقوع حوادث، بازسازي واحدهاي خسارت‌ديده است، تصريح كرد: فرهنگ بيمه هنوز در كشور ما عملي نشده است.

هاشمي با تاكيد بر اينكه در كشور دولت بار عمده خسارت‌هاي وارد شده را پرداخت مي‌كند، يادآور شد:‌ تنها در توفان سال گذشته 12 هزار واحد مسكوني خسارت‌ديده سرسازي شدند.

وي با اعلام اينكه در سيل نكا نيز خسارت‌ها در 24 ساعت پرداخت شد، افزود: شركت‌هاي بيمه‌گر در اين امر تجربه كافي را دارند اما مردم از اين مهم غافل هستند.

مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي مازندران با بيان اينكه براي ايجاد فرهنگ‌ بيمه‌پذيري در ميان مردم تمام واحدهايي مسكوني روستايي احداثي با نظارت بنياد مسكن انقلاب اسلامي بيمه شده‌اند، خاطرنشان كرد:‌ تعداد بسيار بيشتري از روستاها هم اكنون در حال بهره‌برداري هستند كه بايد بيمه اين بخش نيز صورت گيرد.

وي با اشاره به اينكه براساس اعتبار در نظر گرفته شده در سال جاري مي‌توانيم تعدادي از واحدهاي مسكوني روستايي استان را بيمه كنيم، افزود: بايد شرايط ساده و كم‌هزينه‌تري براي افراد در نظر گرفته شود تا رغبت مردم در اين زمينه افزايش يابد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.